ايجاد انسجام بين دستگاههای دولتی و مردم مهمترين مأموريت شورای اطلاع رسانی استان 



به گزارش يزدفردا به نقل از  روابط عمومي استانداري يزد،دکتر عاصی استاندار يزد در جلسه شورای اطلاع رسانی استان يزد با بيان اين مطلب گفت: در دولت نهم در مورد خلأ اطلاع رسانی اتفاق نظر وجود دارد که بر همين اساس ماموريت شورای اطلاع رسانی استان در سال جديد ، افزايش انسجام در داخل استان بين دستگاههای دولتی و افزايش انگيزه کاری بين پرسنل دولتی و تقويت و انسجام در بين مردم، پر نمودن خلأ اطلاع رسانی در استان با انتقال واقعيت ها بر اساس مصلحتها به مردم و محور قراردادن مصوبات هيئت دولت درباره استان يزد است.
ا



استاندار يزد افزود : شورای اطلاع رسانی استان بايد در سال جاری برای محقق کردن ماموريتهای خود،با تشکيل دبيرخانه و کميته ستادی برای انسجام، اطلاع رسانی و اجرای مصوبات استانی دولت را در اولويت کاری خود قرار دهد .

وی تعبير مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جديد به عنوان وحدت ملی و انسجام اسلامی را نشانه اتحاد بين مسلمانان دانست و گفت : نبايد تصور کرد که با اين نامگذاری اتحاد و انسجام وجود ندارد و نامگذاری اين سال به جهت پيشگيری از زمينه های اختلاف است که اميدواريم تک تک مردم سهم خود را در اين زمينه ادا کنند.

شايان ذکر اينکه، جلسه شورای اطلاع رسانی استان با حضور دکتر عاصی استاندار، معاونين استاندار و اعضای شوارای اطلاع رسانی استان يزد در محل سالن حميديا استانداری يزد تشکيل گرديد.

يادآور می شود، در پايان اين جلسه مقرر گرديد شورای اطلاع رسانی استان يزد در سال 86 با ايجاد دبير خانه ثابت و ايجاد اتاق فکر فعاليت خود را شدت بخشد.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا